نماد سایت گروه صنعتی نصرتیان

چرا نباید درب ارزان قیمت بخریم؟

اگر در هنگام خرید درب ضد سرقت به نمایشگاه و فروشگاه های مختلفی رفته باشید. احتمالا این سوال در ذهنتان بوجود آمده است. چرا یک طرح در فروشگاه های مختلف دارای قیمت های مختلف می باشد. شاید به این فکر کرده باشید. که از فروشگاهی که درب ارزان تر می فروشد، خرید کنید. اما قبل از اینکه تصمیم نهایی را بگیرید. پیشنهاد می کنیم به چند سوال پاسخ دهید؟

همانطور که در مقاله “تفاوت قیمت درب ضد سرقت در بازار به چه علت است؟” توضیح داده شد. چندین دلیل مهم برای تفاوت قیمت درب ها وجود دارد. از جمله:

  1. وجود ساختار فلزی
  2. رنگ روکش
  3. جنس روکش
  4. نوع روکش
  5. قفل
  6. ضخامت ورق
  7. یراق آلات

دربی را تصور کنید که دارای ساختار فلزی نباشد. یا از ورق هایی با ضخامت کم ساخته شده باشد. همچنین با رنگ نیم پلی استر رنگ آمیزی شده باشد. به نظر شما چگونه می توان تفاوت این درب را با درب های ضد سرقتی که دارای ساختار فلزی هستند و با رنگ پلی اورتان رنگ آمیزی شده اند، تشخصیص داد؟ چگونه می توان از روی ظاهر درب امنیت و کیفیت درب را تشخیص داد؟

می توان گفت این دو مدل درب دارای ظاهری مشابه می باشد. البته راه هایی برای تشخیص آن وجود دارد. 

همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید. بعضی از دلایل مثل وجود ساختار فلزی، ضخامت ورق و قفل مواردی هستند. که به امنیت درب ضد سرقت مرتبط می باشد.

امنیت یکی از مهم ترین نیازهای جوامع انسانی محسوب می شود. داشتن ثروت، خانواده و … بدون داشتن امنیت بی فایده است. بنابراین حتما در هنگام خرید درب ضد سرقت باید از موارد ذکر شده اطمینان حاصل فرمایید.

مورد دیگری که باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه کنید محل نصب درب ضد سرقت می باشد. بدین معنی که درب برای ساختمان های ویلایی مناسب می باشد یا خیر. آیا روکش درب در برابر تابش مستقیم آفتاب، باران و رطوبت مقاوم می باشد؟

درب های ضد سرقت را می توان با انواع مختلفی از رنگ پوشش دهی کرد. که یکی از مقاوم ترین آنها رنگ پلی اورتان می باشد. عدم پوشش رنگ پلی اورتان می تواند به مرور زمان صدمات جدی را به روکش چوبی درب شما وارد کند. مخصوصاً در منازل ویلایی که روکش درب در معرض تابش مستقیم نور خورشید یا رطوبت مستقیم باد و باران قرار دارند. متاسفانه هنگام خرید درب ضد سرقت تشخیص رنگ پلی اورتان از سایر رنگ ها مثل سیلر، کیلر یا نیم پلی استر دشوار می باشد. با توجه به توضیحات ذکر شده مراحل نقاشی انجام شده روی درب هم بسیار مهم می باشد. در گروه صنعتی نصرتیان روکش ها از 13 مرحله نقاشی عبور می کنند که توسط کنترل کیفی ارزیابی می شوند. که همین امر موجب ضمانت 2 ساله کتبی روکش می شود.

حال با توضیحات بالا اگر شما قصد خرید درب ضد سرقت را داشته باشید. ترجیح می دهید درب ارزان با امنیت و کیفیت ضعیف تر بخرید. یا پول بیشتری پرداخت کنید و به سراغ درب های با کیفیت و امنیت بیشتر بروید.

می توانید در قسمت دیدگاه ها، نظرات و سوالاتتون را از ما بپرسید ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم.

همچنین برای مشاهده طرح ها و ویژگی های فنی هر درب این مجموعه می توانید به صفحه نمونه درب ضد سرقت مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل