آیا از انواع درب های ضد سرقت اطلاعی دارید؟

حتما در ذهن شما این سوال بوجود آمده که کدام درب برای شما مناسب تر است؛ ما قصد داریم در این مقاله به بررسی ویژگی ها و تفاوت های هر کدام از این درب ها بپردازیم تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

امروزه خرید درب ضد سرقت به یک ضرورت برای افزایش امنیت ساختمان تبدیل شده است. اما هر دربی با نام درب ضد سرقت جوابگوی نیاز و انتظار شما نخواهد بود. وقتی به دنبال پیدا کردن یک گزینه مناسب برای انتخاب درب ضد سرقت می باشید با انواع مختلفی درب ضد سرقت مواجه می شوید که این امر می تواند گیج کننده باشد تا حدی که  قدرت انتخاب کردن را از دست می دهید. نگران نباشید ما شما را در انتخاب درست راهنمایی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

 در بازار ایران سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد درب های ضد سرقت چینی، ترکی، ایرانی.

به طور کلی می توان گفت چهار پارامتر امنیت، زیبایی، کیفیت و قیمت از مهم ترین پارامترهای انتخاب یک درب ضد سرقت می باشد. که بر اساس کشور سازنده درب می توان آنها را دسته بندی کرد.

درب ضد سرقت چینی

بارزترین ویژگی درب های ضد سرقت چینی دو طرف فلز بودن آن و مخفی بودن لولاهای آن می باشد. از طرفی درب های چینی به صورت پیچ و مهره ای به چارچوب متصل می شوند. در اکثر درب های چینی خبری از هسته فولادی درون درب نیست که این امر یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف این درب ها به حساب می آید. همین امر موجب می شود از این درب ها با عنوان درب های ضد سرقت ارزان نام برده شود. البته نباید فراموش کرد که محصولات کشور چین در کیفیت های گوناگونی ساخته می شوند ولی آنچه که در بازار ایران دیده میشود اکثراً جنس های چینی ارزانی می باشند که از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

درب ضد سرقت ترکی

همانطور که می دانیم محصولات کشور ترکیه به خاطر سابقه خوبشان در ایران طرفداران زیادی دارد. کیفیت درب‌های ترکیه‌ای از لحاظ استحکام و از لحاظ جنس بدنه تقریباً با محصولات ایرانی همخوانی دارد، اما در حوزه استفاده از یراق‌آلات می‌توان رأی به درب‌های ترکیه‌ای داد و دلیل آن هم به خاطر کیفیت بالاتر به همراه ضمانت های چند ساله یراق آلات می باشد. اما اکثر درب های ضد سرقت ترکی موجود در بازار ایران، درب های تولید شده در کشور ترکیه نمی باشند بلکه درب های ساخت ایران هستند که در ساخت آن ها از قفل و یراق و رنگ های کشور ترکیه استفاده شده است.

درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی بسته به شرکتی که آن را می سازد می تواند متفاوت باشد. بعضی از شرکت ها از یراق آلات و قفل ها و رنگ های ترکی استفاده می کنند که در اصطلاح به درب های ضد سرقت ترکی مونتاژ ایران معروف هستند و برخی دیگر، شرکت هایی هستند که در ساخت درب تماماً از محصولات و اقلام ساخت ایران استفاده می کنند.

درب ضد سرقت
درب ضد سرقت سی ان سی

صددرصد تمامی خریداران مایل هستند درب ضد سرقت ارزان‌قیمت‌تری تهیه کنند که در عین حال بهترین کارایی را داشته باشد. همانطور که در بررسی های بالا بیان شد بهترین گزینه برای انتخاب درب، درب های ضد سرقت ایرانی می باشد که هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم اینکه قیمتی متناسب با شرایط اقتصادی جامعه دارد و علاوه بر این، تنها در درب های ضد سرقت ایرانی شما امکان ساخت درب در سایز سفارشی مورد نیاز خود را خواهید داشت.

برای مشاهده نمونه درب های ضد سرقت گروه صنعتی نصرتیان می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟