رنگ سفید در طراحی دکوراسیون

از آنجایی که رنگ غالب در بیشتر فضاهای داخلی تجاری، اداری و مسکونی رنگ سفید می باشد. پس نمی توان فضایی را یافت که اصلا از رنگ سفید بهره نبرده باشد. رنگ سفید از آن دسته رنگ هایی است که تقریباً بین همه محبوبیت دارد. این رنگ به عنوان پر طرفدارترین رنگ در طراحی دکوراسیون شناخته می شود. رنگ سفید، رنگ مورد علاقه طراحان مینیمالیستی می باشد. رنگ سفید القا کننده تمیزی، پاکی و رهایی می باشد.

یکی از کاربردهای رنگ سفید در طراحی دکوراسیون، بزرگ جلوه دادن و روشن کردن فضا می باشد. که همین امر موجب گردیده است تا رنگ اکثر المان های معماری از رنگ سفید و روشن ساخته شود. یکی از این المان ها درب های منزل می باشد.

امروزه با رونق پیدا کردن درب های ضد سرقت، معماران و تولید کنندگان درب توجه ویژه ای به درب های ضد سرقت سفید نمودند. معمولا اولین چیزی که در خرید درب ضد سرقت برای مردم اهمیت دارد، ظاهر زیبای درب است. رنگ و طراحی روکش درب های ضد سرقت تأثیر بسیار زیادی در زیبایی این درب ها دارد. در میان دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ ها، رنگ سفید جذابیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف دارد. درب ضد سرقت سفید؛ از رنگ‌های متداولی است که می تواند انتخاب مناسبی برای خانه‌های مدرن و با دکوراسیون ساده باشد.

درب ضد سرقت سفید

گروه صنعتی نصرتیان، به عنوان تولید کننده صفر تا صد درب های ضد سرقت در شمال کشور از رنگ سفید 21 اتومبیلی برای ساخت این نوع درب ها استفاده می کند. همانطور که از نام این رنگ مشخص است رنگ 21 اتومبیلی، رنگی است که برای رنگ آمیزی اتومبیل از آن استفاده می شود. از آنجایی که اتومبیل در معرض تابش مستقیم آفتاب و باران قرار دارد. هیچ تغییر رنگی حتی بعد از گذشت چندین سال رخ نمی دهد. استفاده از این نوع رنگ روی درب های ضد سرقت هم رخ نخواهد داد. بنابراین این نوع درب ها کاملا مناسب برای مناطق ویلایی و کوهستانی می باشد. با خیال راحت می توانید این نوع درب ها را در معرض تابش مستقیم آفتاب و باران نصب کنید.

بنابراین، اگر به دنبال خانه ای ایمن و زیبا هستید. پیشنهاد می کنیم در ادامه درب های ضد سرقت سفید تولیدی گروه صنعتی نصرتیان را مشاهده کنید. این درب ها امنیت و آرامش را با هم به شما هدیه می دهند.

درب ورساچ سفید
درب ضد سرقت ورساچ سفید رنگ 21 اتومبیلی
درب ضد سرقت تریپل تیمبر سفید
درب ضد سرقت تریپل تیمبر سفید رنگ 21 اتومبیلی
درب ضد سرقت لوزی سفید
درب ضد سرقت لوزی سفید گروه صنعتی نصرتیان

توجه داشته باشید که رنگ روکش و طراحی درب ضد سرقت را با توجه به محل نصب انتخاب کنید. درب های ضد سرقت سفید رنگ با روکش MDF به همراه رنگ سفید 21 اتومبیلی با 2 سال ضمانت مکتوب روکش از سمت گروه صنعتی نصرتیان ساخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟