آیا قصد خرید درب ضد سرقت را دارید و به فکر انتخاب سبک درب منزل خود افتاده اید؟ درب ضد سرقت مدرن یا کلاسیک؛ شما کدام را ترجیح می دهید؟

همانطور که در مقالات قبل توضیح داده شد. در انتخاب درب ضد سرقت، چهار پارامتر دارای اهمیت می باشد. بعد از اطمینان از امنیت و کیفیت درب مورد نظر، انتخاب درب ضد سرقت کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. بهتر است قبل از خرید درب ضد سرقت با انواع درب ها آشنا شوید. تا از نظر زیبایی و طرح با معماری منزل شما سازگاری داشته باشد. در این مطلب به بررسی تفاوت درب های مدرن و کلاسیک پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

  • سبک مدرن

در سبک مدرن سادگی حرف اول را میزند. تجمل‌گرایی در این سبک معنایی ندارد. بسیاری از معماران و طراحان داخلی منزل معتقد هستند. که وقتی فضای خانه شما کوچک است و نور کافی دریافت نمی‌کند. بهتر است به سراغ سبک مدرن بروید. از طرفی بیشتر خانواده‌های امروزی هم به دلیل کوچک بودن خانه‌های خود و کم شدن هزینه‌های مالی، چیدمان سبک مدرن را برای خانه‌های خود برمی‌گزینند.

در ادامه می توانید تصویر چند نمونه از درب های مدرن گروه صنعتی نصرتیان را مشاهده کنید.

درب مدرن

  • سبک کلاسیک

اما در نقطه مقابل در سبک کلاسیک تجمل‌گرایی حرف اول را میزند. در سبک کلاسیک از اشکال منحنی استفاده می‌شود؛ اما در سبک مدرن از اشکال مکعبی و گوشه‌دار استفاده می‌شود.

در ادامه می توانید تصویر چند نمونه از درب های کلاسیک گروه صنعتی نصرتیان را مشاهده کنید.

در کل نیز در رابطه با انتخاب سبک مدرن یا کلاسیک در خرید درب ضد سرقت بایستی به این نکته اشاره کنیم. که هیچ سبکی به طور مطلق خوب یا بد نیست. و بایستی با توجه به سلیقه خودتان سبکی را انتخاب کنید. که احساس رضایت بیشتری داشته باشید. اگر هنوز مطمئن نیستید کدام سبک برای خانه شما مناسب‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم به سراغ طراحی چیدمان ترکیبی کلاسیک و مدرن برای دکوراسیون منزل خود بروید. که اگر دو سبک مدرن و کلاسیک به درستی در کنار هم قرار بگیرند. چیدمانی شیک و چشم‌نواز ایجاد خواهد شد. که این روزها طرفداران زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟