احتمالا برایتان این سوال پیش آمده که درب ضد سرقت چگونه ساخته می شود. به طور خلاصه می توان مراحل ساخت درب ضد سرقت رو به شکل زیر نشان داد.

ساخت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت چگونه ساخته می شود

1- روکش

در ابتدای امر روکش ها که می تواند از جنس گردو، راش، بلوط و … باشد، از انبار به نجاری برده می شوند. پس از پایان مراحل نجاری مسئولین کنترل کیفی روکش ها را مورد بررسی قرار داده، تا کیفیت لازم برای ادامه روند تولید را داشته باشند. سپس مطابق با سفارش مشتری و با توجه به سازگار بودن رنگ و طرح، روکش های مورد نیاز انتخاب می شوند.

سپس روکش ها وارد مراحل نقاشی از قبیل:

  • بتونه کاری و سمباده کشی، به منظور آماده سازی اولیه روکش ها
  • شاپان کاری طبق رنگ درخواستی مشتری
  • انجام فرآیند سیلر و کیلر
  • انجام فرآیند پلی اورتان

 می شود. هر روکش تنها در صورتی در ساخت درب ضد سرقت استفاده می شود که بتواند نمره مطلوبی را در تمامی 13 مرحله نقاشی از مسئولین کنترل کیفی دریافت کند.

2- چارچوب

 از طرفی به طور همزمان در کارگاه جوشکاری، چهارچوب مورد نیاز ساخته می شود. سپس بعد از رنگ آمیزی توسط رنگ های پودری (الکترواستاتیک) وارد کوره می شود تا کاملاً رنگ پخته شود.

3- مونتاژ

سپس در کارگاه مونتاژ روکش ها روی چهارچوب قرار می گیرد و قفل ها و یراق آلات درخواستی مشتری روی درب نصب می شود. نکته حائز اهمیت در فرآیند ساخت درب ضد سرقت، انجام کنترل کیفی در هر مرحله توسط کارشناسان کنترل کیفی می باشد تا درب های ساخته شده از کیفیت لازم برخوردار باشند.

4- بسته بندی

در مرحله آخر هم درب ها پس از تایید مشتری توسط نایلون حبابدار مخصوص بسته بندی شده برای مشتری ارسال می گردد.

پس از ارسال درب، ابتدا چارچوب درب توسط نصاب های متخصص نصب می گردد. بعد از اطمینان از نصب درست و مستحکم شدن چارچوب، لنگه روی درب نصب می گردد و سپس درب ریگلاژ می شود. اگر مشتری روکوب و توکوب سفارش داده باشد سپس مراحل نصب آن انجام می گیرد.

می توانید در قسمت دیدگاه ها، نظرات و سوالاتتون را از ما بپرسید ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟