اگر شما قصد خرید درب ضد سرقت دارید حتما این سوال برایتان پیش آمده که یک فروشگاه مناسب درب ضد سرقت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای این که بتوان فروشگاه مناسب را از غیر مناسب تشخیص داد باید به چند نکته توجه کنید.

 ابتدا، از آنجایی که درب ضد سرقت، یکی از پارامترهای مهم در ایجاد امنیت منزل می باشد و امروزه خرید آن یکی از الزامات زندگی است. بنابراین شما به عنوان یک خریدار، برای انتخاب درب ضد سرقت، باید از امنیت، کیفیت، زیبایی طرح و قیمت آن رضایت خاطر داشته باشید. بنابراین در وهله اول باید از فروشگاهی خریداری کنید که فروشنده بتواند از لحاظ امنیت، شما را آسوده خاطر کند.

درب ضد سرقت از کجا بخریم
فروشگاه درب ضد سرقت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خرید از تولید کننده

همانطور که در مقاله آیا نصب درب ضد سرقت در کاهش دزدی موثر است؟ توضیح داده شد. درب های ضد سرقت باید دارای یک ساختار فلزی در هسته درب باشند. اما متاسفانه در بازار ایران درب های ضد سرقتی وجود دارد، که در داخل آنها هیچ ساختار فلزی وجود ندارد یا ساختار فلزی نامناسبی وجود دارد که هیچ کمکی به امنیت ساختمان شما نمی کند. در واقع همانند یک هندوانه سر بسته می باشد. که اگر شما قصد خرید از تولید کننده درب ضد سرقت را داشته باشید می توانید در روز مونتاژ درب، در کارگاه تولیدی حضور پیدا کنید و از نزدیک ساخت درب را مشاهده کنید تا بابت امنیت درب اطمینان خاطر پیدا کنید.

توصیه ای که ما به خریداران درب می کنیم این است که حتما قبل از خرید درب ضد سرقت، از راه های ورود سارقین به منزل، آگاهی کامل پیدا کنند تا با تکیه بر دانش بتوانند دست به انتخاب مناسب بزنند.

برای آگاهی از راه های ورود سارقین به منزل توصیه می شود مقاله چگونه سارق حرفه ای منزل شویم؟را مطالعه بفرمایید.

 تحویل به موقع

نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه داشته باشید زمان تحویل درب می باشد. تولیدکننده باید بتواند در زمان مورد نیاز درب را ساخته و به شما درب خریداری شده را تحویل دهد. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که اگر درب های شما نیازمند سفارشی سازی باشد تولید کننده نیاز به زمان بیشتری برای ساخت درب دارد.

 حمل درب ضد سرقت توسط تیم حرفه ای

درب های ضد سرقت معمولا دارای ابعاد بزرگی می باشند و از وزن بالایی نیز برخوردار می باشند. این موضوع باعث می شود تا حمل کردن این درب ها توسط افراد عادی کاری بسیار سخت باشد.

 تیم مجرب نصب درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب حتما این نکته را به یاد داشته باشید که از فروشگاهی خریداری کنید که دارای تیم مجرب نصب باشد تا بتواند خدمات کاملی را برای نصب درب ضد سرقت به شما بدهد. یکی از مزایای خرید درب از گروه صنعتی نصرتیان داشتن تیم با تجربه نصب درب ضد سرقت می باشد. حتی در صورتی که قصد تعویض درب های قدیمی و نیاز تخریب داشته باشید این تیم متخصص به طور کامل تمامی خدمات از ابتدای تخریب تا انتهای نصب روکوب و توکوب درب را به شما ارائه می دهد و نیازی نیست که شما از افراد دیگری در این زمینه کمک بگیرید.

 پاسخ گویی سریع و به موقع

توصیه دیگری که گروه صنعتی نصرتیان به خریداران درب ضد سرقت می کند این است که حتما قبل از خرید درب از نحوه پاسخگویی سریع و به موقع فروشگاه اطمینان حاصل فرمایید.

 خدمات پس از فروش

آخرین مزیتی که یک فروشگاه مناسب می تواند داشته باشد نحوه ارائه خدمات پس از فروش آن شرکت می باشد. حتما در هنگام خرید درب ضد سرقت از ضمانت هایی که فروشنده بابت درب به شما می دهد اطمینان حاصل فرمایید. گروه صنعتی نصرتیان به عنوان تولید کننده درب های ضد سرقت ضمانت مکتوب بی قید و شرط 2 ساله روکش با مواد پلی اورتان و ضمانت 5 ساله قفل کاله اصل ترکیه و یراق  آلات را مکتوباً در اختیار مشتری قرار می دهد.

 سابقه طولانی در تولید و فروش

از آنجایی که ساخت درب ضد سرقت، امری تخصصی می باشد. بنابراین توصیه ما به خریداران این است، که حتماً در هنگام خرید درب از سابقه تولید کننده درب یا فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. گروه صنعتی نصرتیان با پشتوانه چندین ساله از سال 1359 شروع به فعالیت کرده و از سال 1392 با برند صدران شروع به ساخت درب های ضد سرقت کاملا ضد دیلم و 4 لولا نموده است.

می توانید در قسمت دیدگاه ها، نظرات و سوالاتتون را از ما بپرسید ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟