آیا قفل درب ضد سرقت قابل بازکردن هست؟ یکی از تصورات پیش فرض خریداران از درب ضد سرقت، دربی است که امکان باز شدن توسط سارقین را ندارد. به طور کلی شاید بتوان گفت کلمه درب ضد سرقت واژه مناسبی برای توصیف این نوع درب ها نباشد. منطقا باید این نکته را در نظر بگیریم که سارقین هم همانند همه مشاغل دیگر سعی در افزایش مهارتشون دارند و به مرور زمان دست به ابتکار می زنند و راه حل های مختلفی برای ورود به منازل پیدا می کنند. بنابراین از نظر تخصصی پاسخ به این سوال بستگی به ویژگی های درب ضد سرقت مورد نظر دارد.

حتما شنیده اید که سارقان درب ها را با یک کارت اعتباری باز کرده اند؟

واقعا چگونه سارقین همچین کاری می کنند؟

با ما همراه باشید تا بهتون یاد بدیم که سارقین چگونه قفل درب ضد سرقت را باز می کنند.

سارقین یک کارت اعتباری بین شکاف و زبانک درب قرار می دهند و با یک هل دادن درب را باز می کنند. حالا که سارقین سعی در افزایش مهارت های خودشون دارند. آیا تولید کننده های درب نمی توانند ابتکار جدیدی برای این روش پیدا کنند؟ چه راه حلی برای جلوگیری از ورود سارقین با این ترفند وجود دارد؟

لبه ضد دیلم

راه حل این مشکل لبه ضد دیلم می باشد. لبه ضد دیلم طوری طراحی شده است که از قرار گرفتن کارت بین شکاف و زبانک جلوگیری می کند. برای واضح تر شدن این مسئله تصور کنید از منزل خارج شدید و درب را بستید و فراموش کردید که آن را قفل کنید. اگر درب منزل شما دارای لبه ضد دیلم نباشد سارق می تواند بدون سر و صدا و فقط با یک کارت اعتباری و در عرض کم تر از 5 ثانیه درب منزل شما را باز کند.

اما اگر درب منزل شما دارای لبه ضد دیلم باشد نه تنها دیگر سارق نمی تواند با کارت اعتباری درب منزل شما را باز نماید؛ بلکه حتی امکان دیلم انداختن هم وجود نخواهد داشت. بنابراین سارق مجبور به استفاده از روش دیگری می شود که در اکثر مواقع همراه با سر و صدا می باشد.

داشتن علم، ثروت، قدرت و به طور کلی هر چیزی بدون داشتن امنیت فایده ای نخواهد داشت. امنیت منزل شما اولویت گروه صنعتی نصرتیان می باشد. تمامی درب های تولیدی گروه صنعتی نصرتیان، دارای هسته مرکزی فولادی به همراه لبه و پنل ضد دیلم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود مقاله و ویدیو آموزشیچگونه سارق حرفه ای منزل شویم؟ را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده طرح ها و ویژگی های فنی درب های این گروه صنعتی، می توانید به نمونه درب های ضد سرقت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟