یکی از دغدغه های مشتریان پس از خرید درب ضد سرقت، نصب چارچوب درب می باشد. به همین خاطر در این مقاله به مهم ترین نکات نصب چارچوب می پردازیم.

همانطور که احتمالا شنیدید برای نصب چارچوب دو روش کلی وجود دارد. نصب چارچوب با بتن و نصب چارچوب با فریم انتظار. شاید براتون این سوال به وجود آمده باشد. که کدام روش نصب چارچوب بهتر است؟ نصب با بتن یا نصب با فریم انتظار.

بسیاری از افراد با فریم انتظار چارچوب را نصب می کنند. و هیچ اشکالی ندارد. اما چرا گروه صنعتی نصرتیان پیشنهاد می کند که داخل چارچوب حتما با بتن پر شود؟

همانطور که در مقاله چگونه سارق حرفه ای منزل شویم؟ توضیح دادیم. روش اصلی ورود سارقین به منزل استفاده از دیلم می باشد. بنابراین اگر داخل چارچوب به روش درست با بتن پر نشود. چارچوب نمی تواند در برابر دیلم از خود مقاومتی نشان دهد. که همین امر موجب کاهش امنیت درب منزل شما می شود.

مزیت دیگری که نصب چارچوب با بتن نسبت به نصب با فریم انتظار دارد. این است که اگر داخل چارچوب با بتن پر نشود. در هنگام باز و بسته کردن درب صدا در داخل چارچوب می پیچد. و همین امر موجب شنیدن صدایی غیر دلنشین می شود.

سومین نکته ای که باید در هنگام نصب چارچوب رعایت کرد. این است که کف چارچوب حتما باید با بتن پر شود. تا در هنگام رفت و آمد و قدم گذاشتن روی چارچوب احساس خالی بودن به شما دست ندهد.

چرا پیشنهاد میکنیم داخل چارچوب درب که با بتن پر می شود باید رنگ شود؟

یکی از اقداماتی که گروه صنعتی نصرتیان در رنگ آمیزی چارچوب درب انجام می دهد. رنگ آمیزی داخل چارچوب (قسمتی که در هنگام نصب توسط بتن پر می شود) می باشد. شاید بسیاری از افراد معتقد باشند که رنگ کردن آن قسمت بی فایده می باشد.

اما برای جلوگیری از زرد شدن کناره های چارچوب الزامی می باشد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که نحوه درست گچ بری هم بسیار مهم می باشد. برای درک بهتر این مطلب زمانی را تصور کنید. که گچ کار به خاطر بی دقتی، مسبب کثیف شدن چارچوب توسط گچ شود. در این هنگام گچ کار برای برطرف کردن و تمیز کردن گچ روی چارچوب، از ماله استفاده می کند. که همین امر موجب از بین رفتن رنگ کوره ای و ایجاد خط و خش بر روی چارچوب می شود. به مرور زمان از همان نقطه، آهن شروع به اکسید شدن می کند. که در نهایت منجر به  پوسیده شدن چارچوب می شود. بنابراین علاوه بر رنگ کردن داخل چارچوب، انجام درست گچ کاری بسیار مهم می باشد.

می توانید در قسمت دیدگاه ها، نظرات و سوالاتتون را از ما بپرسید ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟