سوالی که در ابتدا برای همه خریداران بوجود می آید این است که آیا با نصب درب ضد سرقت دزدی کاهش می یابد؟ با توجه به شرایط کنونی جامعه و طبق اعلام رسمی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ 50 درصد سارقان در سه ماه اخیر باراولی بوده اند. که این مطلب نشان دهنده اهمیت امنیت منازل می باشد.

جواب این سوال هم می تواند بله باشد و هم می تواند خیر باشد. جواب این سوال بستگی به ویژگی های فنی دربی دارد که شما قصد خرید آن را دارید. بنابراین نباید تحت تاثیر ترفندهای فروش قرار بگیرید. بلکه باید با چشمی باز از ویژگی درب های ضد سرقت دست به انتخاب بزنید.

درب ضد سرقت
درب ضد سرقت سی ان سی

اما یک درب ضد سرقت باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند در کاهش دزدی موثر واقع شود؟

1- ساختار فولادی

درب های ضد سرقت حتما باید در درون خود دارای یک هسته با ساختار فولادی باشد. به همین دلیل تاکید می شود به هنگام خرید درب ضد سرقت، دربی را انتخاب نمایید که دارای هسته فولادی باشد که با چوب و روکش چوب کاور شده است. بنابراین واضح است که درب بدون هسته فولادی در برابر پتک یا ضربه محکم پا مقاوم نخواهد بود و امکان شکستن آن وجود دارد.

در واقع دزدان در قدم اول تلاش می کنند تا بدون سر و صدا بتوانند درب را باز کنند و وارد منزل شما بشوند، در صورتی که نتوانند از راه های ورودی به منزل شما ورود کنند سعی در شکستن قسمتی از درب یا کل درب می کنند، بنابراین اهمیت لزوم وجود ساختار مرکزی فولادی در اینجا مشخص می شود.

2- ویژگی های فنی درب ضد سرقت

نکته ای که در پاراگراف قبلی به آن اشاره کردیم را بخاطر اهمیت فراوانش دوباره تاکید می کنیم.

دزدان در قدم اول تلاش می کنند تا بدون سر و صدا بتوانند درب را باز کنند و وارد منزل شما بشوند، بنابراین درب مورد نظر شما باید دارای ویژگی های فنی باشد که بتواند ترفندهای سارقان را خنثی کند به این معنی که درب های ضد سرقت باید دارای پنل ضد دیلم و لبه ضد دیلم باشند تا علاوه بر مقاوم بودن در برابر دیلم، با کارت های اعتباری هم باز نشوند.

قفل ها و دستگیره های به کار رفته در ساخت درب، عامل دیگریست که موجب افزایش ضریب امنیتی درب می شود. بنابراین توصیه می شود دربی را خریداری نمایید که دارای کیفیت و ضمانت طولانی مدت باشد.

3- از چه شرکتی درب ضد سرقت می خرید؟

از آنجاییکه در بازار ایران سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد باید شناخت دقیقی از ویژگی های هر کدام از درب های چینی، ترکی و ایرانی داشته باشید. که برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله “تفاوت درب ضد سرقت ایرانی با چینی و ترکی” مراجعه کنید. به طور خلاصه می توان بیان کرد که درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت و قیمت بهترین گزینه برای خرید درب می باشند.

درب ضد سرقت را پیش از خرید از نزدیک ببینید

درب ورودی یکی از اولین عناصری است که مردم به هنگام بازدید از خانه ی شما آن را می بینند، بنابراین دربی را انتخاب نمایید که متناسب با بودجه و سبک طراحی منزل شما باشد. که بدین منظور می توانید از نمونه درب های ضد سرقت گروه صنعتی نصرتیان دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
سلام
برای خرید درب ضد سرقت نیاز به مشاوره داری؟